Opis smeštaja
Program putovanja
Uslovi plaćanja

Marriott Beach

Hotelski

kompleks se nalazi na svojoj plaži, oko 7 km od aerodroma, oko 5 km od starog centra - Sakala i oko 600 m od novog turističkog centra - Memša.

Hotel je otvoren 1995. godine, dobitnik je brojnih nagrada i nosilac je velikog broja sertifikata za usluge. Čini ga glavna zgrada u kojoj se nalazi 283 smeštajnih jedinica. U sklopu hotela nalaze se nekoliko a la carte restorana i četiri bara.

Za decu tu su dečiji bazen, igralište i mini club.

Hotel ima svoju privatnu peščanu plažu. Poseduje i malo ostrvo do koga se dolazi mostićem. Suncobrani, peškiri i ležaljke na plaži se ne plaćaju.

Hotel poseduje 283 smeštajne jedinice od čega su 25 apartmani. Sve sobe sadrže: klima uređaj, telefon, internet, LCD TV sa filmskim kanalima, fen za kosu, sef, TWC, balkon, set za čaj i kafu. Standardna soba je površine oko 32 m².

Plaća se: telefon, mini bar, Wi-Fi internet, room service.

Usluga je  polupansionall inclusive, na bazi samoposluživanja (izbor više jela). U glavnom restoranu, Shorouk, sl

uže se doručak (od 06:30 do 11:00), kasni doručak (od 11:00 do 12:00) i večera (od 18:30 do 23:00). Ručak se služi u restoranu na bazenu Surf and Turf (od 12:00 do zalaska sunca). Pored glavnog, hotel poseduje italijanski a la carte restoran, Toscany (besplatno jednom u toku boravka) i četiri bara: Surf and Turf (od 11:00 do zalaska sunca), Sunshine Bar & Beach Front (od 10:00 do zalaska sunca), Patio Cafe (od 17:00 do 23:30) i Sunset Bar (od 18:30 do 23:30). U koncept su uključena lokalna alkoholna i bezalkoholna pića.

Plaća se: a la carte restoran, sva uvozna i flaširana pića.

Hotel ima pravo da promeni detalje usluge u zavisnosti od sezone (vreme, sadržaj…).

Hotel u svom sastavu ima bazen, dečiji bazen (zimi se greje), dva teniska i skvoš terena, spa, sauna, jacuzzi, parno kupatilo, fitness, teretana, stoni tenis, odbojka na plaži, bilijar, pikado, internet na javnim mestima.

Plaća se: skvoš i teniski tereni, masaže, salon lepote, usluge pranja i peglanja veša.

Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.